سبد خرید

دستکش لاتکس بدون پودر GOLDEN GLOVES

برند :

قیمت :

ریال۱.۵۷۰.۰۰۰

  • Powder Free Examination Glove
  • برند: GOLDEN GLOVES
  • ساخت تایلند Made in Thailand
  • تعداد در بسته: 100 عدد
  • بدون پودر Powder Free
  • کشسانی فوق العاده بالا
  • کیفیت بی نظیر
  • تهیه شده از لاتکس طبیعی
  • دارای تاییدیه CE, FDA, ISO 9001, ISO 13485
  • ضمانت تاریخ انقضاء



عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

حمل رایگان

حمل رایگان

با خرید بالای 2 میلیون تومان و وزن کمتر از 5 کیلو گرم

10 روز ضمانت بازگشت

ضمانت پرداخت

10 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

تهیه کالا از تامین کننده و منابع رسمی کشور

توضیحات

دستکش لاتکس بدون پودر GOLDEN GLOVES

توضیحات محصول:

 

دستکش های پزشکی به طور کلی در دو دسته دستکش های جراحی و دستکش های معاینه تقسیم می شوند. عواملی مانند جنس، مزایا و معایب دستکش، هزینه، سایز، راحتی و میزان مقاومت، این دستکش ها را از یکدیگر متمایز می کنند .کادر درمان از دستکش استفاده می کنند تا هم خودشان را در برابر بیماری و میکروب های موجود در بدن بیمار ایمن کنند هم مانع از انتقال بیماری به فرد دیگری شوند؛ همچنین پرستاران و پزشکان باید از دستکش هایی استفاده کنند که حساسیت و دقت بالایی درلمس داشته باشد تا بتوانند کارهای خود را با دقت بالا انجام دهند . دستکش ها از نظر نوع مواد سازنده به لاتکس، ونیل، نیتریل و یکبار مصرف تقسیم می شوند. استفاده طولانی مدت از دستکش برای برخی از افراد موجب بروز آلرژی و حساسیت می شود و مواد اولیه ای که برای ساخت دستکش ها بکار رفته می روند در بروز آلرژی نقش بسیار موثری دارند، اما دستکش لاتکسپالم کر فاقد پودر است، در نتیجه مواد حساسیت زایی که موجب بروز آلرژی، اگزما و حساسیت می شوند در آن وجود ندارد. این دستکش قابل استفاده برای مصارف درمانی، پرسنل بیمارستان، آزمایشگاه، معاینه پزشکان، کمک های اولیه و مصارف خانگی است.

 

دستکش های لاتکس : این دستکش ها سالیان طولانی مورد استفاده پزشکان قرار گرفته اند و عمدتا در محیط های صنعتی، آزمایشگاهی و معایناتی که نیازمند انجام کار دقیق با دست است، مناسب می باشد. این دستکش ها در دو نوع پودری و بدون پودر عرضه میگردد که استفاده از نوع پودری به علت ایجاد حساسیت های پوستی کمتر رواج دارد.

 

هریک از دستکش های پلاستیکی، کاربرد خاصی دارند. در بین آنها، دستکش لاتکس کم پودر بیشترین استفاده را دارد. دستکش لاتکس کم پودر از صمغ درختان موجود در کشور های جنوب شرق آسیا تولید می شود. دستکش های لاتکس به خوبی در دست فیکس شده و در نتیجه گرفتن اشیا را به خوبی امکانپذیر می کنند. دستکش لاتکس بدون پودر از محصولات بسیار با کیفیت در حوزه دستکش های یکبار مصرف به شمار می رود. این محصول تولید تایلند بوده و در بسته بندی های 100 عددی به فروش می رسد.

ویژگی ها:

 

انعطاف پذیری عالی

 

دارای لاتکس طبیعی (ممکن است موجب بروز آلرژی شود)

 

استحکام بالا

 

چسبندگی بهتر

 

دارای خاصیت ضد لغزشی جهت سهولت استفاده

 

کاربرد در انواع مصارف پزشکی و خانگی

 

غیر استریل

 

یکبار مصرف

 

عدم نفوذ آب

 

طراحی آناتومیک

 

مقرون به صرفه

 

ضخامت کم برای ایجاد حس لامسه ی قوی

 

شرایط نگهداری:

 

در مکان خشک و خنک نگهداری شود.

 

از نگهداری در دمای بیش از حد (30 درجه سانتیگراد یا 86 درجه فارنهایت) خودداری کنید.

 

جعبه را در صورت بازکردن، دور از نور مستقیم خورشید یا فلوئرسنت نگهداری کنید.

 

انواع جنس دستکش ها:

 

دستکش های یکبار مصرف یک ماده ضروری در رعایت بهداشت محیط هستند اما همه یکسان نیستند، مواد مختلف و انتخاب طرح باعث می شود محصولات خاصی برای محیط های مختلف پزشکی مناسب تر باشند. دستکش های یکبار مصرف معمولا از یکی از سه ماده نیتریل، لاتکس یا وینیل ساخته می شوند. برای چندین دهه، لاتکس ستاره اصلی دستکش های یکبار مصرف پزشکی بوده است. این امر به این دلیل است که دستکش های لاتکس فرد را در برابر عوامل بیماری زای خون مانند HIV محافظت می کنند. اما با افزایش محبوبیت آنها، موارد واکنش های آلرژیک نیز افزایش یافت. افرادی که به لاتکس حساسیت دارند اغلب به پروتئین های موجود در لاستیک حساس هستند. برای کسانی که حساسیت ندارند، دستکش های لاتکس راحت، مقرون به صرفه هستند و درجه بالایی از حساسیت به لمس را ارائه می دهند.با سطح بالای انعطاف پذیری، حفاظت و راحتی، دستکش های لاتکس یکبار مصرف برای اکثر محیط های پزشکی مناسب هستند، تا زمانی که حساسیت به لاتکس مشکلی ایجاد نکند.لاتکس دوستدار محیط زیست است و از مواد طبیعی و تجزیه پذیر ساخته شده است. از آنجا که دستکش های لاتکس از لاستیک طبیعی ساخته شده اند، دوام کمتری نسبت به نیتریل دارند و بیشتر مستعد حلالهای خشن هستند.

 

دستکش وینیل از PVC بر پایه نفت ساخته شده است و گفته می شود، دوام کمتری نسبت به لاتکس و نیتریل دارند و حفاظت محدودی در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا زیست پزشکی ارائه می دهند. هنگامی که دستکش های وینیل کشیده یا خم می شوند، مولکول ها جدا می شوند و یکپارچگی بافت دستکش به خطر می افتد. دستکش های وینیل به دلیل هزینه کم و سطح حفاظتی پایین، معمولا در محیط های غیر خطرناک و کم عفونت استفاده می شوند.دستکش های نیتریل یکبار مصرف، انعطاف پذیر مانند نمونه های لاتکس خود، دوام و مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی دارند. به این ترتیب، این دستکش ها برای کسانی که مجبورند از مواد شیمیایی خطرناک و خورنده استفاده کنند، انتخابی ایده آل هستند. آنها همچنین برای اکثر محیط های پزشکی مناسب هستند، زیرا در برابر سوراخ شدن فوق العاده مقاوم بوده و خطر واکنش های آلرژی به لاتکس را از بین می برند. . اما با این وجود خاصیت کشسانی این محصولات به پای دستکش لاتکس نرسیده و از کشسانی کمتری برخوردارند. . فرمولاسیون این دستکش‌ها سبب مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و سایش شده و از سویی انعطاف بالا، راحتی و کاهش خستگی دست را تضمین می‌کنند. درک این تفاوت های کلیدی به شما کمک می کند تا هنگام انتخاب دستکش جدید برای محیط پزشکی خود تصمیم درست را بگیرید.

توضیحات تکمیلی

وزن 548 گرم
سایز

MEDIUM, SMALL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستکش لاتکس بدون پودر GOLDEN GLOVES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط