سبد خرید

اس اس کراون کی تی آر KTR

برند :

قیمت :

ریال۶.۱۰۰.۰۰۰

  • nichro stainless steel primary molar crowns
  • kids crown
  • برند: کی تی آر KTR
  • ساخت چین و آمریکا
  • تعداد در بسته: 5 عدد
  • قرار دادن سریع و آسان
  • ضمانت تاریخ انقضاء




عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

حمل رایگان

حمل رایگان

با خرید بالای 2 میلیون تومان و وزن کمتر از 5 کیلو گرم

10 روز ضمانت بازگشت

ضمانت پرداخت

10 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

تهیه کالا از تامین کننده و منابع رسمی کشور

توضیحات

اس اس کراون KTR

توضیحات محصول:

 

روکش های استیل ضد زنگ کلاهک هایی به شکل دندان هستند که روی یک دندان کامل قرار می گیرند. آنها معمولا در دندانپزشکی کودکان به عنوان راهی برای محافظت از دندان های شیری که به طور قابل توجهی خراب یا آسیب دیده اند، استفاده می شوند. اگرچه دندان های اولیه در نهایت از بین می روند تا جایی برای دندان های دائمی ایجاد شود، اما از دست دادن زودرس دندان های شیری می تواند عوارض مختلفی را ایجاد کند که در نهایت می تواند بر دندان های دائمی نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، روکش ها از دندان های شیری تا زمانی که به طور طبیعی از بین بروند، محافظت می کنند.

 

تاج های KTR از بهترین استیل ضد زنگ ساخته شده و تحت کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرند. نتیجه یک تاج با کیفیت بالا، سازگار و قابل اطمینان است که استفاده موثر و کارآمد را تضمین می کند.

ویژگی تاج موقت استیلویژگی ها:

 

جهت قرار دادن سریع و ساده از قبل برش داده و حالت دار شده است.

48 اندازه جداگانه (6 در هر مولر) که تطبیق مناسب را تسهیل می کند.

ضخامت اکلوزال ایده آل برای مقاومت بیشتر در برابر سایش و سوراخ شدن.

قابل انعطاف در حاشیه لثه و نواحی جانبی.

دارای تاییدیه FDA، گواهینامه CE و  ISO که توسط دندانپزشکان و دانشگاه های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

قابل اعتماد و مقرون به صرفه.

از فلزاتی ایمن ساخته شده که باعث تحریک نمی شود.

رشد دندان های دائمی را مختل نمی کند.

عملکردهای اساسی دندان را بازیابی می کند.

هنگام افتادن دندان های شیری به راحتی می افتد.

 

کاربرد:

 

ترمیم دندان شکسته یا بسیار آسیب دیده

محافظت از دندان ضعیف

پوشاندن ایمپلنت دندان

نگه داشتن بریج دندان

پوسیدگی های مکرر دندان

بعد از پالپ تراپی

دندان قروچه شدید

نقص مینای دندان

دندان شیری با میزان بسیار زیادی از پوسیدگی

دندان شکسته

ساختار غیر طبیعی دندان از بدو تولد

ساختار غیر طبیعی دندان به دلیل بیماری

 

 

جدول سایز روکش موقت تاج فولادی ضد زنگ برای بزرگسالان:

 

در حالی که ایده تاج های استیل ضد زنگ فقط برای کودکان بوده، باید بدانید که این روکش های دندانی می توانند برای بزرگسالان نیز استفاده شوند. تنها نحوه استفاده آنها متفاوت خواهد بود.

 

تاج دندان عمدتا در دندان های شیری بیشتر در قسمت پشت استفاده می شوند اما چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که روکش های ss crown در دندان های آسیاب دائمی بزرگسالان نیز استفاده می شود.

 

از زمان اختراع آنها در دهه 1950، روکش های استیل ضد زنگ روی دندان های شیری بسیار موثر بوده است. همانطور که از قبل شکل گرفته اند، به خوبی روی دندان ها می نشینند و تمام عملکردهای

تاج استیل ضد زنگ چگونه روی دندان نصب می شود؟

 

قبل از تعیین محل قرار دادن تاج دندان، دندانپزشک از اشعه ایکس استفاده می کند تا دندان های شما را به دقت بررسی کند. هنگامی که اشعه ایکس تایید کرد که تاج مورد نیاز است، به مراحل بعدی می رویم.

 

اگر قبل از قرار دادن تاج دندان، درمان پالپ انجام شود، نیازی به بی حسی موضعی اضافی نیست. با این حال، در صورت نصب تاج دندان بدون خارج کردن پالپ، بی حسی موضعی انجام می شود تا روند راحت باشد.

 

از رابردم جهت جداسازی دندانی که به تاج دندان نیاز دارد، استفاده می شود. این کار از تداخل بقایا در درمان جلوگیری می کند و همچنین باعث می شود دندان به وضوح برای دندانپزشک قابل مشاهده باشد.

 

یک وج چوبی برای باز کردن منطقه تماس استفاده می شود. پس از انتخاب تاج مناسب، حاشیه ها متناسب با دندان تنظیم می شوند. دندان و تاج باید به خوبی شسته و خشک شوند تا از عفونت جلوگیری شود.

 

سمان مخلوط شده و برای جایگیری تاج استفاده می شود. پس از اتمام عمل، از بیمار می خواهند دندان را گاز بگیرد تا سمان اضافی برداشته شود. رابردم و وج چوبی برداشته شده و منطقه تمیز می شود.

مزایای استفاده از تاج های استیل ضد زنگ:

 

دندانپزشکان انواع مختلف تاج دندان مانند روکش ساخته شده از اکسید زیرکونیوم و رزین را ارائه می دهند. اگرچه این گزینه ها به راحتی در دسترس هستند، اما وقتی روکش های استیل ضد زنگ را با سایر مواد ترمیمی مقایسه می کنید، میزان موفقیت آنها حدود 96 است. علاوه بر این، مزایای روکش های فولادی ضد زنگ شامل موارد زیر است:

 

مقرون به صرفه بودن: تاج های استیل ضد زنگ در مقایسه با دیگر تاج ها، ارزان تر هستند و مزایای بیشتری نسبت به آنها دارند.

 

دوام: طبق تحقیقات انجام شده کلاهک های استیل برای حفظ فرم دندان های آسیب دیده بسیار مفید هستند. این یکی از بهترین جایگزین ها برای روکش های دندانی سرامیکی پرسلنی یا سفید زیرکونیا است. این تاج های ها برای دندان های خلفی مناسب هستند.

 

سازگاری: به طور کلی دندانپزشکان ترجیح نمی دهند از SSC برای بزرگسالان استفاده کنند. اما آنها می توانند در شرایطی که بیمار از مشکل سلامتی رنج می برد و همه گزینه های دیگر مشکل هستند از آن استفاده کنند.

 

افزایش استحکام: هدف اصلی استفاده از تاج استیل ضد زنگ کمک به بازگرداندن اندازه و شکل دندان، افزایش استحکام آن و ظاهر بسیار بهتر است. بنابراین، برای بیمارانی که واقعا به آنها نیاز دارند، در بهداشت دهان و دندان تفاوت زیادی ایجاد می کنند. آنها همچنین برای دندان هایی که در تجزیه غذا و جویدن نقش دارند و حجم زیادی از کار را انجام می دهند، مناسب هستند.

 

پوشش کامل: تاج فولادی ضد زنگ جایگزین فوق العاده ای برای پرکردگی های رنگ دندان و نقره است. از آنجا که یک کلاه فلزی مقاوم است پوشش کاملی را برای دندان آسیب دیده ارائه می دهد. در بیشتر موارد جایی که دندان های خلفی یا پشتی آسیب دیده اند ترمیم های رنگ دندان ممکن است مناسب نباشند زیرا نمی توانند کل فضا و شکل دندان ها را بپوشانند.

 

نگهداری آسان: SSC ها دارای سطح صیقلی و صاف هستند، این ویژگی باعث می شود نگهداری و تمیز کردن آنها بسیار آسان باشد. اگر به خوبی نگهداری شوند، می توانند 4 سال یا حتی بیشتر دوام بیاورند. آنها همچنین در مقایسه با ترمیم های رنگ دندان بسیار ارزان تر هستند و نیاز به مراقبت کمتری دارند.

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن 3 گرم
سایز

چپ باالا E7, چپ بالا D2, چپ بالا D3, چپ بالا D4, چپ بالا D5, چپ بالا D6, چپ بالا D7, چپ بالا E2, چپ بالا E3, چپ بالا E4, چپ بالا E5, چپ بالا E6, چپ پایین D2, چپ پایین D3, چپ پایین D4, چپ پایین D5, چپ پایین D6, چپ پایین D7, چپ پایین E2, چپ پایین E3, چپ پایین E4, چپ پایین E5, چپ پایین E6, چپ پایین E7, راست بالا D2, راست بالا D3, راست بالا D4, راست بالا D5, راست بالا D6, راست بالا D7, راست بالا E2, راست بالا E3, راست بالا E4, راست بالا E5, راست بالا E6, راست بالا E7, راست پایین D2, راست پایین D3, راست پایین D4, راست پایین D5, راست پایین D6, راست پایین D7, راست پایین E2, راست پایین E3, راست پایین E4, راست پایین E5, راست پایین E6, راست پایین E7

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اس اس کراون کی تی آر KTR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط